Glad;
...när jag får sova
...när jag får äta regelbundet
...när killarna gör som jag säger
...när killarna träffar kompisar och aktiverar sig
...när Molly kommer på besök
...när någon annan lagar mat
...när jag får träna

Trist och gnällig;
...när solen skiner och jag måste gå och jobba
...när det inte blir som jag har tänkt mig
...när jag är trött
...när jag inte har ätit bra och regelbundet

Ledsen;
...när jag får kritik som jag inte förtjänar
...när jag får reda på att det snackas skit bakom min rygg

Stressad; 
...när det finns tidplaner som jag följer men andra gör det inte
...när jag har ett tydligt mål men inte når dit pg a omgivningen
...när saker måste göras men jag har ingen lust, typ städa

Arg;
...när jag blir stressad och ledsen...
...när jag inte fått mat på 4 timmar
...när jag kommer hem efter att ha jobbat en hel dag och huset ser ut som ett bombnedslag 

Men på det stora hela är jag mest glad och trivs med min tillvaro just nu. Sommarlov är ett andningshål från krav på barnen (utöver; gå upp, ät, gå ut, träffa kompisar osv).

Jag jobbar på båda mina arbetsplatser nu under semesterveckorna och varvar med lite semesterdagar. Hemma är det som vanligt bygge, renovering och trädgårdsjobb; ibland kul ibland mindre roligt.

Två veckor kvar till semester igen. Längtar samtidigt som jag tycker det är fantastiskt kul att ha PT-kunder på Endorfin.

"Blå, blå vindar och vatten..."
//PT-/Mamma-Helena



Kommentera

Publiceras ej